Wylot o 2:40, masakra, o 6:00 w Nairobi, lotnisko, jak lotnisko, w końcu dobra kawa, coś jemy, kupujemy magnesy. Godzina wifi za darmo, potem trzeba płacić.
W międzyczasie, na potrzeby późniejszej reklamacji/skargi podsumowałem moją historię kontaktów z pośrednikiem i liniami lotniczymi:
- 14.03, 13:30, wiadomość od Tripsty o anulowanym locie na Seszele 18.03 z sugestią zmiany na 16 lub 24.03. Jeśli te daty mi nie pasują prośba o info zwrotne i znajdą mi jakąś alternatywę
- 14.03, 13:30, SMS od Tripsta z taką samą wiadomością
- 14.03, 13:58, mój mail do Tripsta z informacją, że ani 16 ani 24.03 mi nie pasują i prośba o znalezienie lotu alternatywnego
- 14.03, 19:03, mój drugi mail do Tripsta z sugestią lotu na Seszele przez Mauritius, wylot 17.03, 23:05. Wymaga to zmiany moich planów na Madagaskarze, ale trudno
- 15.03, 10:58, mój trzeci mail do Tripsta, już mocno poirytowany, z pytaniem, czemu nikt mi nie odpowidział na poprzednie
- 15.03, 23:43, telefon do call center Tripsta w Polsce, info, że już nieczynne, chociaż w mailu było napisane, że pracują 24h
- 16.03, 17:04, Messenger - wysyłam wiadomość do Tripsta - pozostaje bez odpowiedzi
- 16.03, 17:25, telefon do call center Tripsta w Polsce, 11min, bez połączenia z operatorem, połączenie rozłączone
- 16.03, 17:48, Messenger - wysyłam wiadomość do Air Seychelles - pozostaje bez odpowiedzi
- 16.03, 17:49, telefon do call center Tripsta w Polsce, 24min, tłumaczę sytuację, pracownik obiecuje przebukować bilety i potwierdzić to w ciągu 2h telefonicznie i mailowo. To nigdy nie nastąpiło
- 16.03, 18:20, mail do call center Air Seychelles z opisem sytuacji i prośbą o pomoc w przebukowaniu lotu. Bez odpowiedzi
- 17.03, ok. 11:00, telefon do lokalnego przedstawiciela Air Seychelles na Madagaskarze, tłumaczę sytuację, pani obiecuje przebukować lot, oddzwonić z potwierdzeniem (na lokalny numer) i wysłać bilety mailem. To nigdy nie nastąpiło
- 17.03, ok. 14-ej, kilkakrotnie probuję dodzwonić się do lokalnego przedstawiciela Air Seychelles, nikt nie odbiera telefonu
- 17.03, 18:15, wizyta na lotnisku w Tanie, biuro lokalnego przedstawiciela Air Seychelles zamknięte
- 17.03, 18:30, kupuję bilety na lot Tana-Nairobi-Seszele
- 17.03, 19:00, mail od Tripsta z informacją, z przeprosinami za późną odpowiedź i z informacją, że widzą w systemie, że mój lot został zmieniony i sprawa z ich strony jest zamknięta
- 17.03, 20:35, odpowiadam na maila z 19:00: moim zdaniem sprawa w ogóle nie jest zamknięta, takie traktowanie mnie jako klienta jest nieakceptowalne, będę domagał się zwrotu kosztów, itd.